Saturday, August 8

live our life

akhirnye..jumaat lps saye sudah merdeka. bkn kemerdekaan yer..tp merdeka dr summer sem.hehe :) tpt jam 10 am, saya senyum smpai ke telinga tuh ( hyperbola lagi..)

slps itu, aku ngn hanan pun, trus lar pegi meronggeng. eh silap, bukan..g abeskan keje yg x siap. hanan nk post brg. aku nk register kete. yer, kete aku ni x register lg. takut jugak nk bwk. kang encik polis tgkp, mampussss..tp skang dh register..yey!!

slps itu, sprti bese, kami bershopping. hehe. x de lar shopping mne pun. tp sedeyh, tgok brg x boley beli. duit tarak ler.huuuu :( x per, kedukaan itu di ubat dgn ice cream. first time aku mkn cold stone.bley tahan sedap nye. seperti bese, pilihan aku semstinyer bkn cheese cake( ntah ape psl ngn aku ni, aku x leh mkn cheese cake.kurang diminati. hehe :p )

slps berjalan2, bru balek umah. lps tuh, bru teringt, alamak!! x beli mknn ntuk bobo. mknn dah abes. kasi mkn roti, tp bobo x nak. terpkse pegi walmart. kucing saye ni sgt memilih yer. manje pye kucing :)

dan hari ni (sabtu), aku nak g tgok kak rose kawen kt chicago. dpt jugak lar kan tgok diorang kawen, eventho aku x dtg wkatu nikah tu kan..keje lar..huhuhu..


No comments: