Friday, July 22

kurang minat

semalam.. aku pi tgok wayang. tp aku ni kurang minat skit cite2 seram. bukan ape, kurang keberanian sikit lah.tp sb xde cite lain, i gagah kan jugak la. biasa lah takut2 sikit sambil jerit2 tu. nama pun cite seram kannnnnn :P

tp paling aku x minat, orang yg pi tgok wyg, dok berckp ngn kawan2 die. ape ko ingt aku dtg nk dgr ko pye cite ke? klu nk ckp sikit2 tak pe. ni siap nk kasi review plak, "alahhhh, hantu ni mesti dtg dr tepi. klise laaaa...". nasib baik ko tak dok sebelah aku. kalau tak, dah lama aku tampar, lepas tu aku ckp " nyamuk..."

sekian. maaflah, sejak akhir2 ni mmg emo sikit.

6 comments:

Afnan ^^ said...

haha, betul2.. tak suka dgn org buat bising kat pawagam.. lagi tak suka bila diorg buat "wayang" sendiri. Yang tu mmg buat ak nk simbah air je kat diorg :P

Cite seram apa yg ko tgk amal??
Best tak??!

Saida Dilla Zuki said...

uit mcik...follow la blog kiter...huhuhuhu..
http://dillazuki.blogspot.com

cik amal :) said...

haha. aku tgok cite flat 3A. seram gak woooo!

Zz~ said...

setuju dengan ko. orang mesia mmg suka komen2..ak x paham kenapa diaorg xde etika dalam wayang..lol..

cik amal :) said...

idut: hahaha. nti aku follow ko eh.

gg: hah, tu la psl. geram aku dibuatnya. haha

Saini Nusrom said...

I know rite... Saba je laa... Slamat bpuasa uols!