Friday, January 16

day before weekend

as usual, today mmg sejuk giler but better that yesterday..dapat jugak aku mengharungi kesejukan pagi2 dgn muka pkai purdah..hehehe(sejuk gile..aku rse klu x tutup muke, idung aku akan beku...hohohoho)...and how's my day??hurmm..overall okay lar, tp pling x best skali wktu kls korean..i couldn't understand any single word yg kuar dr mulut seong sang nim..damn..mne taknyer, klu ckp sepenuhnyer dlm korean, x kan ler nk expect ako phm kan..cer klu aku ckp bhse melayu, die phm ker...eeeee.....geraaaammmmmmm!!!biar jer kan, buat sakit ati jer..huh.nsib bek kls ako smpai kul 1 lebeyh..last class ialah english..seorang kwn aku, chinese girl, Lu ckp kt ako yg smlm is one of the worst weather kt indiana..fuih...dasat tuh..bile sejuk2 mcm neyh lar kite terasa malaysia negara pling best kt dunia neyh..hohohoho..bak kate pepatah, hujan emas di negeri orang, ujan batu di negara sendiri...chewwaaahhhhh!!!!berperibahasa plak..hehehehe....so, ape yg aku buat lps balek..mestilah T.I.D.U.R....hehehehe..ntah nape, ngantuk plak..bgun2 tido, rse lapar plak kan..msak jer lar nasi goreng..pantas dan senang..hahaha!!then, aku bukak youtube..tetibe tertengok malaysian idol and american idol nyer audition..fuih..lawak seyh...x tahan..pecah perut gelak...hohohohoho!!!

No comments: