Tuesday, July 7

another day in summer

hi!!

yup, terase hendak menulis blog lar plak kan.bile dtg angin mls tuh, mmg ter"abandon" lar blog aku ni.klu angin rajin dtg, mcm nak tulis 5 6 kali sehari.hahaha..itulah aku. :) hurm, so mcm mne life aku di sni? update sket. cik labtop sudah rosak. hint ntuk beli yg baru.kumpul duit dlu lar. no money lar~~ tp aku bru jer abeskan duit online shopping smlm.dgn hanan..huhuhu..bese lar, sekali sekala kne membeli jugak kaaannnn :)

----------------------------------------------------------------------------------

x tau nak tulis ape dah. by the way, td "melawat" bobo which is rutin harian aku skang neyh.after habis wt hw, trus jer tgok mr. bobo.tp kaaaannnn, bobo aktif sgt. i mean, gnas sgt. bg aku yg x berape nak berani dgn kucing neyh, sure2 lar aku takut. naik bulu roma aku bile die mcm nk terkam aku dr jauh.tp aku tau bobo sbnrnye baek. huhuhu..x per, kecik2 mmg ler aktifkan. sian fatin, dh kne cakar satu bdn. hanan pun dh x tahan tgok bobo ganas sgt. jgn nakal2 yer bobo :)

No comments: