Saturday, September 12

bile tibe bulan pose ni kannnn

bile bulan puasa ni kan, mcm2 lar aku nk mkn..ini lah, itu lah. nafsu x abes2. huhu..tp kannn, dh nak raye..yeayyyy *eventhough raya lagi seminggu, tp excited gile bapak* agak2 raya bile ea? sabtu or ahad? x sabar ni. time kaseh ibu sb poskan baju raya. tp x smpai lagi.huhuhu...

sbnrnye sb aper aku tulis blog ni? aku bosaaannn..dah abes buat sume keje dah.*tipu!! bukan sume keje aku siapkan pon..* btw, semalam ade prektis indian dance. best2.tp aku x reti nak nari.huhu..abes sakit jer pinggang2 aku * mane tak nyer, lemak penuh..haha :D*

ok lar. dr aku merepek ni, baik lar aku berhenti menulis kan. nti lagi byk bnde aku tulis yg aku sendiri x phm. huhu. tp kan nk bgtau ni..sakit nyer ati aku tgok cite nur kasih tuh. lambat sgt. nk tau ending die ape? haish..

anyways, selamat menjalankan ibadah. :)

2 comments:

giGGLe said...

raya ni aku raya kampung...
best sgt2..jemput lah datang...hahaha..

< missy > said...

jahat...x per, nti aku dtg yer..huhu :(