Friday, June 11

comel ke???

seriously, im not that interested dlm tagging menangging neh. but i'll give it a try laaaa. plus, aku x de entry baru nk tulis pun...

Photobucket


syarat syarat
  1. tulis pasal entri pasal award kat blog korang .
  2. ceritakan bagaimana usaha korang untuk mencomelkan blog korang. sila sertakan 2 website yg korang selalu pergi untuk mmbantu edit blog korang.
  3. tuliskan 5 perkataan melambangkan korang
  4. tag kawan kawan yg korang rasa patut menerima award ni

so,mari kite menjelajah ke "alam tag" ini!

jawapan2 bijak dari cik amal =>

1- entry ni konon2 nye ntuk blog yg comel la. chewaaaahhhh, lps tuh aku pun terperasan la kan yg blog aku comel. xper, aku perasan kejap jer, sat gi kalau aku rase mood aku tibe2 nak jadi rockers, aku tukar layout blog ni jadi ganas. hahaha :D

2- usaha aku tak byk. aku suh jer adek2 aku tolong. aku jadi "tukang tunjuk". haaa, x ker bernas idea aku neh?? aku siap demand mcm2 lagi, nak letak ni la, nk letak itu laaa. lps tuh aku tido, adek2 aku yg tak tido2. tau- tau dh siap. efficient betul! x yah ler korang nk puji kalau blog aku cun ke, comel ker *wahhh, aku terperasan kejapppp*, sb aku tak sebijak itu yer nak jadikan blog aku cantekkk. bahahaha :D

btw, website yg aku gne selalunye yg ni ==> sape rase die comel, click jer :P
tp adek aku suggest yg baru, so aku try ==> saya bagus!

3- 5 perkataan yer? hurmm.. mcm senang! tp sbnrnye susah. sebab kalau ikutkan, nak je aku letak yg baik2 je tp nti org kata meninggi diri plak kan tp... kalau dh kenyataan mcm mne??? hahahaha :D okay, aku letak la yg sarcastic sket jer :P

gedik
bodoh kadang2
buta IT
positif
pemalu *ini betul okeh. LOL*

4- hah, ini saat yg aku nantikan. sapekah di antara kamu2 yg bertuah? jeng jeng jeng *drum berbunyi*

aku nak kasi kat mereka ini dan aku siap kasi reasoning lagiiiiiii..baguih tak akuuuuuu?? heh :P

====> cik tishu : die punya blog cun. siap ade org nyanyi2 lagi. haha :D tp aku suka yg dulu2 pye blog, lagi comel!

====> en saini : blog die pergh! nice and siap ade album2 gambar bagai.. aku sah2 ler tak reti nak taruk gmbr bole tukar2 setiap masa kannn....

==== > cik mira : background die putih jer, tp sb gambar tuan pye blog yg kiut miut, so jadi lah blog nye comel. tak caye cbe tgok sendiri mcm mne tuan pye blog posing! auwwww :P

=====> cik mashitah : background blog hitam tp sb gambar mata tu yg mengancam, secara tak lansung, mungkin ianya comel di mata anda. hehe :P

=====> cik naze : apparently, blognye tak dpt di access. mgkin sb final exam kotttt. ape2 pun, i like gambar yg die letak kat blog die tuh. hehe :P

=====> cik shereen: byk cerita hidup comel dlm blog neh. plus, byk bnde nasihat korang dpt. korang bace lar eh . hehe :P

kalau sape2 rase die nak gak di tag, jangan risau. kasik surat aduan kat aku, aku sure letak nme korang kat atas eh! kepada mereka yg tak di tag, jgn terasa! aku just letih nk taip byk2 dah. hehe :P





ps: aku terasa aku suka plak di tag neh. boleh merapu :P

2 comments:

~Amira Abd Rani~ said...

haha.
ye cik amal, nt aku buat ek..(",)

Unknown said...

ko yg buat aku plak kene tag... haha.. aku akan siapkan dalam jangkamasa terdekat... wah gituee..