Monday, June 7

tukar- tukar

maka dgn ini, aku telah tukar layout blog. dah bosan ngn yg lame, kne tukar yg baru la plak kannn..sbnrnye, aku bosan2 x de keje. hahahaha :D time kaseh pada mereka yg menolong *aku ni buta IT sketttttt*

memandangkan adek aku nk masuk uni nti, aku sibuk menolong adik aku buat persiapan. aku tak tolong byk pun. teman kan jer. die yg nk bukak akaun bank, abes satu umah kene angkut gi bank skali *tak rase mcm rombongan cik timah nak gi bank ker???* berckap psal adek aku ni, aku teringt kes semalam. ade org tersilap tulis kt blog adek aku. hish, tak bek plak aku nk cite. mengaibkan *hahaha* tp seriously, lawakkkkkkk! *gelak guling2* nti2 la aku cite yer :P

ok ok, kite tukar cerita. tak bek cite psal keaiban org neh. dosa! LOL. haaa,lupe plak. seniors aku dah balik msia. selamat pulang ke malaysia saini and addeen!enjoy la kepanasan msia neh eh. hahaha. aku dah puas dah. tinggal nk pakai short jer kuar jln2 *ade gak yg pengsan plak klu aku pakai mcm tuh. hahaa* tapi bagus gak, sauna semulajadi. tak yah nk pi spa. dok kat luar tuh, siap dapat vitamin kicap lagi!

No comments: