Saturday, January 9

my winter getaway


hi all,

its been a looonnggggg time kan? sudah lame rase nye x ber blog. okeyh, here's the update:

winter break ==> atlanta, florida, north + south carolina, virginia and then back to winter wonderland: guess where? purdue laaaa. haha :D

ok, meh cite meh..my trip to florida was superbly amazing! best! i love miami sooo much. chantekkkk sgt. despite all the people wearing bikinis except us (oh my god, seriously jealous. haha), kitorang still enjoy our time. tenang dan aman dr segala perkara memeningkan kepala. and if i have a lot of money which is impossible( hehe), i will definitely choose miami as my holiday destination for every winter break. tp x bole la kan since im collecting magnet from every places yg aku pegi, x kan nk gi miami jer kan. habes penuh magnet miami jer nti. haha. and aku sempat gi key west. tgok sunset. cantik.
after hidup tenang di miami, we went to orlando for some adventures ( i really mean it ok!) universal studio, sea world and busch garden mmg best and of course, roller coaster time! and yup,keperempuanan ini tercabar. terpaksa naik sume ride selagi bole. dan ada jugak la scene terkeluar air mata sikit2 kan. haha. smpai demam2 aku main roller coaster. okeyh, malas nk tulis byk2. mengantuk la. i'll upload pics and u guys can see it ok!
anyway, thanks to every family yg membenarkan kami tumpang tidur di rumah mereka sepanjang percutian ini. thank you so muchhhhh :)

atlanta; muktamar


jalan2 di atlanta


at universal studio


at miami


2 comments:

Firdaus Aziz said...

haissshhhh!!! takda la jeles mana pon
hehe

misz amalz said...

bunyi berunsur jealous jer. hahaha
nti kite buat trip gi miami jommmmmm!!!!