Wednesday, December 2

kerana coffee


td aku tertumpahkan coffee.
cuba teka kat mane?
haaaa..kt dlm beg.
and cuba teka lagi apa kat dlm beg tu?
haaaaa...ade 3 files, buku dan sume kertas exams aku
and cuba teka lagi beg tu aku letak kat mane?
haaaa..aku letak atas katil.
bijak amalina!!!
sekarang ni, sume brg aku bau coffee.
tidak dilupakan katil dan sume alat tulis aku juga berbau coffee.
len kali tutup lar tudung botol tuuuuuu!!!!!
eeeeeee.geramnyaaaa!!!!

ps;mungkinkah ini petanda yg aku perlu beli beg baru? ataupun comforter baru? hmmmmm....

si cuai,
amalinotz

7 comments:

giGGLe said...

oke,let me tell u...
2 bkn petanda kena beli beg baru...
2 alasan ag nak beli beg & cmftr baru...haha...

nazira aziz said...

amal. ni beg mane ni amal????

~Amira Abd Rani~ said...

aku vpte untuk beli 2-2
comforter dan beg baru..
hehe..(",)

Mystic--Legend-- said...

kau gedik nk shopping plak!

cik amal :) said...

giggle@ haish, terbongkar rahsia aku nk beli beg baru

nazira@ nasib baik bukan beg roxy tau. beg aerospotle jer.hehe ;p

mira@ aku sokong ko. dah ade due votes :)

mystic@ ko ni mcm x phm aku lak. hahaha :D

i b n j a i :: said...

kalo ade BOBO leh dy tolong jilatkan sampai kering

cik amal :) said...

jgn ckp psl bobo. sedeyh dowh.huhu :( :( :(