Monday, December 21

korean drama + tido + bowling

alkisahnye, kesan tgok cite korea (im sorry i love u) smpai pagi, aku x dpt nk bgun awal ntuk lunch dgn suran and keunil (mesak's friends). mesak ngn fafa jer pegi. kena tinggal, pdan muka aku. hahaha! aku ni sumpah tido dasat gile, kalau mengantuk, aku rela x makan. dr dlu lagi dan ianya membuktikan yg aku ni mmg kaki tidur-thp-dewa. haha. after diorang balik, baru la aku bangun. hoho. kemudian menguruskan urusan yg perlu diuruskan seperti hantar buku chegg dan MAKAN TGHARI (baru teringat nk makan yer) and mlmnye kitorang plan nk men bowling since murah kan. dah lame x men neyh. best! ni baru jer balik. and of course, aku kalah yer. haha. ape2 je la
so esok kite tgok plan ape plak. tungguuuuuuuuuuu !!




ps: still in love with michael buble. yet i dont know a lot about his songs but i do know some of it and im loving it. im enjoying it ♥

save the last dance for me,
misz amalz ♥

4 comments:

a.t.i.s.h.u said...

kak long, nape tishu x add kak long dalam blog list tishu.. sedihh~~ jauh sangat kot..*wink*

Firdaus Aziz said...

"korean drama + tido + bowling"

alah tido tu takyah tulis
tak cuti pon tido memanjang je
hahaaha

니나 Nina Awis said...

ko tgk silu????msti mnangis dr awal cite smpai abes....

cik amal :) said...

atishu : jgn sedeyh. huhu. nti2 ade la.

daus : hahaha. shh.jgn kasi tau kt org. haha. have a nice break. have fun!

nina : mmg pun. abes menanges dasat jer. memalukan!