Thursday, May 13

after exam activities


aku sbnrnye tak de mood setelah mengetahui yg cargo luggage aku terlebeyh berat.eeeee, geramnye. ok, aku give up nk kemas brg. bia je kan lah.

ok, mari mengupdate diri sendiri yer mr diary. waktu exam tu poyo jer kan nk update blog selalu, dah abes exam ni, x de plak mood nak update blog kan. biase la cik setan sume dok kacau. dah abes exam ni, cik setan dh mls nk kacau. hahaha :D

jom start ngn grad dinner. seperti biasa, grad dinner akan bertemakan tradisional dan formal. x penah tuka kot. dh dua tahun, aku rase itu je la tema nyer. kadang2 tuh jeles gak tgok uni lain tukar2 tema tiap2 taun, tp nak buat mcm mne kan, dah ade grad dinner ni pun dah kira ok. nmpk sgt tak bersyukur lansung aku ni. hish! so, solution nye, kitorang buat tema sendiri. kali ini, kitorang buat tema ala-ala "nerdy" look. yer, siap dgn kaca mata besar dan tebal. bajet dpt 4-flat la sem ni. hehe :P ucapan kepada seniors yg dah grad, selamat mencari kerja yer! all the best!


seyes, aku nmpk mak cik jual sayur tepi jalan!


dah cun2 ni,ade plak yg buat muka pelik kannn. hahaha :D


antara seniors yg dah grad. all the best!


tradisi di sini, sblum grad kene buat fountain run. so, kitorang pon buatlah fountain run memandangkan kitorang ade kwn senior yg nk grad. sbnrnye agak pelik yer ntuk mandi-manda di fountain. kalau kat malaysia, aku rase aku dah kne tangkap dgn org hospital sakit jiwa. punye byk air terjun sume, dekat fountain jugak nk mandi-manda. tak rase pelik ker?
tapi memandangkan jiwa ini meronta-ronta nk mandi-manda, aku join gak. bile lagi nak buat kerja gila kan. peluang keemasan tak boleh dilepaskan! walaupun air sejuk bagai ais, excited pye pasal, redah jer.


muka excited first time buat fountain run!


ignore kehodohan muka, tengah sejuk okayyy!

maka, ini sahajalah update untuk kali ini. mood aku skang ni tak saba2 nk balik malaysia, tp geram dgn beg2 ni. nk jer aku campak keluar! hish, geram aku brg berjuta2 nk bwak balik. bole tak aku balik lenggang kangkung jer?


No comments: