Thursday, May 6

bahana final


korang penah tak dgr org berjalan waktu dia tido? tak pun tertido waktu makan. haaaaaaa, aku baru menyaksikan kejadian kawan aku yg tertido ketika beliau sendiri bercakap. seriously lawak oke! tgh2 ckp lps tuh tido trus. ape kes kan! ni lah die kesan final exam. hahaha

--------------------------------------------------------------------------


masa : petang-ish
tempat kejadian : library
suasana: suram , mengantuk



saini : ha, psychology ni adalah...bla..bla..bla...sambil menerangkan bnde dlm notes

---sambil dgr saini mengajar psycho, miss X tgok facebook jap----

miss x : jahat betul diorang tag aku dlm gmbr time diorang tengah berjoli. aku ni dah...... ZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

******TIDO TERUS*********

yer, miss X terus tido waktu tgh bersembang.

saini : *blur* errrrrr...ko tido ker miss X? bole plak eh tido waktu tgh bercakap

miss X : *terkejut* haa? ape die? ape die? *blur*

*******sume org dah gelak2 pecah perut*******

nak tau sape miss X??? hehehe
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..










1 comment:

Saya said...

uniknya..ahahah..

dah la tgh cite pasal org tag dia kat fb..hikhikhik..

comel betul..