Saturday, May 1

nak terkucil baru nak cari tandas



ingat, jangan memancing kat lubang tandas! LOL

inilah die pepatah yang setepek kena kat muka aku.dush! sedappp..mggu dpn nak exam, baru mmgu ni nak study! awat tak study sejak awal2 sem dlu, kan senang..huh -_-

seperti yang korang sume tahu, minggu depan aku nk final dah. sumpah tak tipu, seram gileeeeee. dh la aku ade exam tiap2 ari,except ari rabu. amacam? best tak jadual final aku. bangga gile dgn diri sendiri *smbil sebelah kening terangkat mcm The Rock* sb ade exam tiap2 ari. nk tambahkan lagi ke'loser'an aku bile ade exam ari sabtu plak. aduh, mmg smart ah. tapi tu la..aku rasa mcm aku kne berusaha betul2 ni. nk dptkan 4 flat sem ni *teruskan bermimpi cik amal oiiiii* uish, kalau la aku dpt, x ker bangga aku balik malaysia nanti. hahaha :D *maaf yer ini adalah ayat poyo yg keluar dari mulut setelah menghadap buku untuk lebih dari 3 jam*. walaupun kalau ikut2kan x de la lama mane pun aku study (tanpa henti okayyy), tapi aku kire mcm satu pencapaian paling membanggakan ntuk aku. selalunye msti facebook jadi penghalang aku. waktu nk dkt exam ni la ramai org nk upload gmbr. waktu ni jugak la mcm2 gossip2 yg hot2 tuh nak keluar. waktu aku tgh lenggang kangkung tu, x de la plak cite2 hot kannnn. tambahan pulak dgn blog ni, waktu ni jugak la aku mcm excited nk update blog. siap italic kan setengah perkataan. ceh, abes poyo jer.huh. patutkah aku deactivate facebook dan blog??? *geleng* tak patut, tak patut. baru ada cabaran skit kann *alasaannnnn*


betul! perempuan mane suke bergossip kan? :P


okaylah, sebenarnye aku nak ucap good luck kat korang jer. tp terover plak ucapan aku ni. ape2 pun, selamat study. okay, sah2 korang tak reti nak translate kan? aku maksudkan SELAMAT STUDY!





No comments: