Wednesday, May 5

hoo yeahhh sekejap


ari ni x de exam, so boleh hoo yeah kejap. kejap jer, x lame mane pun. tp still kne study. daaaa...

okeh, so, kirenye esok aku ade 2 exams tp satu tuh take home final. memang ah nmpk mcm best kan take home final, tp panjang gile soklannye. 7 pages okay aku buat. soklan 10 jer la. siap taruk graph bagai. terasa genius sebentar. hahaha :D nak jadikan cerita, ntah nape ntah, aku tak reti nk jwab satu soklan ni, bengang betul! aku ingt nk biar je la kan, tp sebab aku terbyg muka lecturer tuh, x jadi plak aku nk tinggalkan jwpn tuh *ape kaitannye muka lecturer ngn exam nih?? LOL* so, ari ni aku sajer2 jer bukak video kat bwh ni, nak dgr suara chris brown, dah lame x dgr berita, rindu plak aku (aku ni kipas-susah-mati chris brown. usher jugak! seriously aku rase diorang hensem :P) tengah dgr lagu ni, tibe2 dtg idea nk jwb soklan exam tuh. fuih, nasib baik! tp.... sbnrnye aku tak tau la betul ke tak cara aku buat solution ntuk soklan tuh. aku bantai jer.hahahaha :D *ingt lawak ker amal? soklan exam kot. huh!*



td aku ckp kat fafa,

AKU : fafa, aku nk jadi nerd ah sem depan! *nada yakin*
FAFA : hah, asal plak?
AKU : azam baru aku. *biasa la waktu exam ni, selalu ade azam baru*
FAFA : aku pun penah jugak ade azam mcm tuh, tp x penah tercapai pun....

*** nmpk sgt kitorang pye azam hangat-hangat tahi ayam jer ****


No comments: