Tuesday, May 4

If We Ever Meet Again



baru je abes exam econs and jgn tye senang ke susah sb ade yg kene lempang nanti. klu ade gak yg nk tye, aku akan beri jwpn ni jer, "pipi belah mane yang ko rase sedap nk kena tampar?" kalau berani, tye la aku. hahaha *seram tak???*

aku dpt bygkan kebosanan hidup aku bergelumang dgn subject ni. berjuta-juta graph yg aku sendiri x phm apekah tujuan kewujudan mereka ini dlm hidup aku. kepade ahli2 ekonomi yg mencipta graph2 yg complicated tu, terima kasih sb menyusahkan hidup aku, u guys just made my day!

and to my econs lecturer, i'll never be the same if we ever meet again! aku akan jadi student yg rajin *ni azam sem depan*

............................err poyo ~~~




ps: pengajaran dlm video kali ini adalah jangan mencuri barang orang, nanti orang curi balik.

2 comments:

Unknown said...

Aku dah jatuh cinta ngan lagu ni dolu2. Best kan lagu neh... Huhu

cik amal :) said...

best !