Friday, November 6

tag from mashitah, seriously aku x reti nk jwb bnde2 tag neh.huhu :(

a) 5 things I have learn so far in life:
~ susah nk cari kwn rupe nye( sejak dtg oversee neh, aku baru perasan bnde neh..)
~ jgn dgr ape org ckp, ikut kata hati jer (jgn jadi hipokrit..seriously, i mean it )
~ sayangi family anda
~ aku mmg x suke math especially stats
~ berjimat cermat amalan mulia (especially bile x de duet..ngahahaha )

b) 5 things I've just discover this year
~ aku baru sedar,"org" yg same jugak menjengkelkan aku (org yg dtg bile perlu aje)
~ aku mmg suke sgt membazir..haish~~
~ i love janet so much and of course my friends too :)
~ thats all :)

c) 5 ways I've changed
~ ntah ler, i am what i am
~ ke'besaran' diri ini mungkin

d) 5 things make me happy

~ webcam with my family
~ dpt hangout with my friends
~ dpt parcel dr parents
~ talk with sheesh kebabs
~ hari yg indah = weather yg bagus

e) 5 things I want
~ nak balik malaysia, jmpe family and mkan byk2 :D
~ nk jmpe kwn2 lame
~ mengubah persepsi sesetengah org yg suke judge org ( ko ingt ko hakim kat mahkamah.haish~~)
~ saya nk travel byk2
~ saya nk save duit byk2

tag seterusnya ditujukan kepada *bunyi drum*:
~ miss nazira aziz
~ miss farhana zainal zulia
~ mr saini
~ miss kay aka erin yusuf



2 comments:

giGGLe said...

"kebesaran" tu best la dgr..haha

cik amal :) said...

cesssss....x per..akan aku usahakan kekecikan nye puler...haha :DDD