Monday, November 2

yoyo-o


hmmm...baru jer abes exam STATS.eventho stats yg aku belaja ni x de la tinggi mane kan, tp susahhhhhhhh nye aku rase. huhu :( *hilang mood* benciiiiiii!!!!!!! whateva, dh abes buat pun kan.ade lagi satu exam thursday ni. *sigh*
btw, memandangkan td baru je abes exam, sah2 ler x de mood nk tgok buku balik kan. bukak fb. tgok gmbr. lps tu teringt kat scrapbook aku. dh lame x buat scrapbook. dlu yoyo-o je buat sampai x tido mlm.so, skang ni, aku nk meneruskan bakat-yg-tak-berapa-nk-berbakat-sgt-lah. dh lame x update pics kt scrapbook. mane tak nye, dlu kan camera ilang *sob2* nasib baik ade yg baru *weee* :) so, kwn2 MAJULAH SCRAPBOOK UNTUK NEGARA!!! yoyo-o jer.lol

tatabahasa hari ini:
yoyo-o = bermaksud poyo2 @beria kot. tp dlu slalu jer aku gne perkataan tuh.hehe ;p




ps: dh order pics dah.tinggal nk tunggu mr ups dtg jer :) datang cepat sikit yer sblm mood ilang balek.ngeeee ;p

No comments: